зміст:

Отримати безкоштовну консультацію від фахівця з вашого проекту

Що таке CTR сайту

Як відомо, якість і ефективність робіт з просування залежать від багатьох показників і складових, які можна і потрібно регулярно перевіряти. Для оцінки використовуються різні методи, інструменти, сервіси та формули. Сьогодні поговоримо про те, що таке показник CTR, як він обчислюється і яке його значення вважається хорошим.

Cleak Through rate, або CTR, — метод аналізу ефективності сайту або його елементів шляхом визначення коефіцієнта клікабельності. Формула розрахунку має вигляд:

 

CTR = К / П * 100, де К – кількість кліків, П — число показів.

 

коефіцієнт клікабельності вимірюється у відсотках. Чим вище відсоток, тим краще результат. Цей показник дозволяє виміряти ступінь привабливості гіперпосилання, кнопки, банера, сніппету або будь-якого рекламного оголошення.

За допомогою CTR можна виміряти ефективність будь-якого клікабельного елемента сайту і / або реклами, головна вимога — можливість відстежувати точну кількість показів і кліків.

Что такое коэффициент кликабельности

Різновиди CTR і як підвищити цей показник 

Розглянемо види CTR в залежності від об'єкта оцінки.

Коефіцієнт клікабельності пошукової видачі

Для розрахунку цього, дуже важливого показника з точки зору оцінки ефективності просування в пошукових системах, враховують кількість кліків ( переходів ) і загальне число показів у відповідній ПС. Іншими словами, в даному випадку ми можемо визначити клікабельность сніппету.

Для того, щоб визначити коефіцієнт клікабельності з пошукової системи Google, Можна скористатися інструментом Search Console. У розділі « Ефективність » виберіть цікаву для вас сторінку, регіон, пристрій, дату і ключовий запит, після чого у верхньому меню будуть доступні дані про повну загальну середню показнику CTR. 

Как узнать ctr своего сайта в Google

Дізнатися цей показник в пошуковій системі Яндекс можна, скориставшись Вебмайстром. У розділі « Пошукові запити » - « Статистика запитів » також встановіть необхідні настройки і подивіться дані про показання, кліках і відсотку CTR. 

Как посмотреть ctr страницы в Яндексе

Щоб підвищити коефіцієнт клікабельності з пошукових систем, необхідно прописати привабливі мета-теги Title і Description, налаштувати мікроразметку для всіх сторінок сайту відповідно до їх типом. 

Отримати безкоштовну консультацію від фахівця з вашого проекту

CTR рекламного оголошення

Визначення CTR рекламного банера, оголошення або блоку не може говорити про ефективність рекламної кампанії в цілому. Причина тому — визначення мети її проведення. основним завданням маркетолога, що розміщує рекламу, є збільшення продажів. Кількість переходів і кліків в даному випадку не можуть допомогти в повній мірі оцінити успішність виконаної роботи. 

З іншого боку, зазвичай чим більше кліків привертає елемент, тим вище результативність кампанії з точки зору збільшення продажів. Крім того, якщо CTR рекламних оголошень високий, а кількість конверсій залишає бажати кращого, це дозволяє зрозуміти, що реклама привертає увагу користувачів і мотивує їх перейти за посиланням, але або вона налаштована не на ту цільову аудиторію, або в самому реченні щось не так. 

Перевірити цей показник можна в Google Ads, Яндекс Директі або на інших рекламних майданчиках

Для підвищення показника клікабельності оголошень рекомендуємо попрацювати над наступними елементами:

  • зображення
    Хороша картинка здатна зацікавити і привернути увагу цільової аудиторії. Головне, розуміти, що її ( вашу ЦА ) приваблює і цікавить, а також відмінно знати свій продукт і вміти підкреслити його особливість відповідним зображенням.
     
  • Відео та аудіо
    Динамічні ролики привертають увагу, виділяючи його від статичних елементів на екрані. Якісне звуковий супровід також рідко залишається непоміченим.
     
  • інтерактивність
    Можливість взяти участь в міні-грі, вплинути на результат, натиснути на що-небудь або іншим чином відчути себе співучасником того, що відбувається завжди приваблює. Створення інтерактивних форм вимагає певних умінь, фінансових витрат і, звичайно, фантазії.
     
  • текстовий контент
    Обмежені розміри банера або сніппету не передбачають написання довгих текстів. Але, складаючи коротке запрошення, важливо зуміти відбити в ньому суть пропозиції, а також зіграти на азарті або цікавості користувачів, мотивувавши їх тим самим на перехід. Ступінь володіння і вміння використовувати можливості мови додадуть оголошенню ефективності.
     
  • вибір каналу
    Один з основних факторів, що впливають на успіх рекламної кампанії і показник CTR, відповідно. Тут допоможе знання цільової аудиторії і середовища її проживання, а також розуміння того, які майданчики мають високий індекс відвідуваності і довіри.

Як розраховується показник CTR: приклади і варіанти використання

Вище ми привели формулу розрахунку CTR, або коефіцієнта клікабельності. Давайте розглянемо, як ця формула використовується на практиці і яким чином вона може допомогти фахівцеві зробити правильні висновки.

  1. Відомо кількість показів і кількість переходів
    Найпростіший варіант розрахунку CTR, коли завдяки інструментам аналітики нам заздалегідь відомі всі змінні.

    Припустимо, ми розмістили банер на головній сторінці сайту. За даними лічильника за тиждень сторінку відвідали 2428 раз, а перехід по банеру на сторінку з умовами акції протягом того ж періоду здійснили 957 разів. Отримуємо значення коефіцієнта клікабельності:

    CTR = 957/2428 * 100 = 39,41 %.
     
  2. Відомо кількість переходів, але немає інформації про кількість показів
    Поширена ситуація, коли ми розміщуємо рекламу на сторонніх ресурсах. З даних аналітики нам відомо кількість переходів на сайт з певного каналу трафіку. Тут спочатку необхідно розрахувати, скільки показів мало місце бути за звітний період. Для цього використовуємо формулу обчислення CPM. Припустимо, рекламний канал на зовнішньому майданчику N привів на сайт 6128 відвідувачів, рекламодавцю було переведено $ 118, згідно з тарифами майданчика CPM ( вартість 1000 показів ) становить $ 3,75. З формули CPM ( витрата на рекламу * 1000 / покази ) вирахуємо кількість показів:

    Покази = 118 / 3,75 * 1000 = 34 467.

    Тепер можна розрахувати коефіцієнт клікабельності:

    CTR = 6128/34467 * 100 = 17,78 %.
     
  3. Розрахунок бюджету на розміщення реклами
    За допомогою коефіцієнта CTR за попередній період можна приблизно розрахувати розмір рекламного бюджету, необхідного для отримання бажаного кількості переходів. Наприклад, сезонна рекламна кампанія в минулому році дозволила досягти 16% -ого показника CTR. Протягом кампанії було скоєно 912 переходів, при цьому вартість одного кліка в Яндекс Директі в цьому році становить $ 0,12. Завдання — з'ясувати, який бюджет буде потрібно в поточному році, щоб досягти тих показників.

    З формули обчислення CTR отримуємо кількість показів, яке треба було в минулому році для отримання необхідних результатів:

    Покази = 912/16 * 100 = 5 700.

    Бюджет на рекламну кампанію в поточному періоді складе: 5700 * 0,12 = $ 684.

    Звичайно, це лише приблизний розрахунок, за основу якого взяті показники попереднього періоду, і, швидше за все, витрати поточного року будуть дещо відрізнятися. Але так можна визначити більш-менш близькі цифри. Формула буде працювати, якщо пропозиція залишиться колишнім або не суттєво відрізнятися від торішнього.

какой ctr считается хорошим картинка

Який CTR вважається хорошим?

Для різних каналів і джерел залучення клієнтів середній показник клікабельності буде відрізнятися. До того ж на нього впливають і інші чинники, такі як: тематика бізнесу, рівень конкуренції, сезонність, час показів і т.д.

В органічній видачі пошукових систем рівень CTR буде залежати від позиції сайту і привабливості сніппету. Відповідно, чим вище позиція і привабливіше сніппет, тим більшим буде цей показник.

Середнім CTR для контекстної реклами в Google і Яндекс для товарів і послуг вважається 5-10%, якщо ж він вище 10%, це говорить про гарну ефективності рекламних оголошень. 

У соціальних мережах коефіцієнт клікабельності рекламних постів нижче, в середньому - 0,5-2%.

висновки

Ми розглянули, як розраховується показник CTR і для чого нам з вами потрібні ці цифри. Звичайно, це не може бути єдиним інструментом для оцінки результатів. але цей параметр допомагає зробити правильні висновки і на їх основі підвищити ефективність маркетингової стратегії, що стосується вибору каналів трафіку і інструментів залучення цільової аудиторії. Адже кількість переходів на сайт безпосередньо впливає на кількість скоєних цільових дій.

Якщо ви хочете навчитися аналізувати і інші дані про поведінку користувачів на своєму сайті, рекомендуємо пройти 30-ти денний курс «Web-аналітика для бізнесу». У ньому ми докладно розповімо і покажемо про те, що необхідно відстежувати і як використовувати отриману інформацію для підвищення відсотка конверсії і поліпшення поведінкових факторів. повідомивши промо-код « Analytics-CTR » вас чекатиме додатковий приємний бонус до покупки.